Otimme iloisina vastaan nimimerkin mieltä lämmittävät kiitokset nopeasta hyllyvarauspalvelustamme. Kiitos levisi työyhteisössämme niin sähköpostilla kuin suullisesti, kiitoksena kaikille paikalla olleille.
Olisimme mieluusti myös julkaisseet kiittävän palautteen, mutta julkaisemme palautteet vain, jos palautteen antaja antaa siihen luvan laittamalla ruksin asianomaiseen kohtaan palautelomakkeessa.
Lomakkeessa oleva ruksattava ruutu voi helposti jäädä huomaamatta, ja niin oli mitä ilmeisimmin käynyt tässä tapauksessa. Pyrimme vastaamaan saatuihin palautteisiin kolmen päivän kuluessa joko julkisesti tai suoraan asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Kiitokset tulivat joka tapauksessa perille ja olemme iloisia, kun palvelumme toteutuvat kohdallanne hyvin.
Ritva Nurminoro
Kulttuuri- ja kirjastopalvelujohtaja