Pentti Laaksonen
Pettyneille asiakkaille viime Tyrskähdyksissä: Meitä on monenlaisia asiakkaita. Kiitos uimahallin palvelujen, että otatte huomioon erilaiset asiakkaat. Eivät kaikki nivelsairaat voi heilutella raajojaan kuivalla maalla. Mekin tarvitsemme uimahallia.
Yli 80-vuotias tyytyväinen asiakas
Kiitos Kaarinan sivistyspalveluille onnistuneesta Metropolian oopperaretkestä. Koskettava elämys jälleen Thiessin sisarusten kohtaloista. Einojuhani Rautavaaran musiikki oli lumoavaa.
Littoislainen
Kaarinan ajanvaraussivulla on tieto: Kiireettömän vastaanoton jonotusaika Kaarinan pääterveysasemalla 21 päivää, Piikkiön terveysasemalla 18,5 päivää, Littoisten terveysasemalla 16 päivää. Varasin ajan, ensimmäinen vapaa aika 30.11.!
Kiireettömästi sairas
Kiitokset Kaarinan lihakaupan mukaville ja ystävällisille myyjille. Valitettavasti hyvä kauppa lopetettiin.
Japi
Suurenmoinen hoitaja soitti 15.10. klo 11 soittopyyntööni! Ammattitaidon lisäksi hän on täydellisesti sisäistänyt selkeästi ja hitaasti puhelimessa puhumisen tärkeyden. Huonokuuloisen on usein kuulolaitteilla kännykällä mahdotonta saada selvää puheesta. Huonokuuloinen ei tarvitse huutamista, selkeä, hidas puhe toimii hyvin. Annoin hoitajalle jo puhelimessa kymmenen plus. Tässä tulee sata lisää!
Mitäh?
Kierrän kaukaa huonekalukaupat. Haluan huonekalun, en tehdaspakattuja levyjä ruuvipussin kanssa. Valitsin suomalaisesta liikkeestä tuolin rahilla, omassa tehtaassa tehdyt. Ensin lipsui toimitus, sitten kaikki muu. Kaksi miestä jaksoivat kantaa ne käytävälle. Mattoveitsi ei kuulunut mukaan eikä suojamuovien poisvienti, vaikka myyjäliikkeen velvollisuus on vastaanottaa jätteet. Sitten musta totuus valkeni. Tuoli eri kankaasta kuin rahi. Ja taas odotetaan. Osta supisuomalaista, supia et saa, sutta saat supin hinnalla.
Joo