Missä on Kaarinassa paras asiakaspalvelu? Äänestys käynnissä nyt

0
Kahdella aiemmalla kerralla äänestyksen voitti kampaamo- ja kosmeteologiyritys Studio Fancy Kaarinan keskustasta. Kaarinan Kehityksen toimitusjohtaja Niina Sjöholm ja Kaarinan kaupunginjohtaja Harri Virta kävivät viime vuonna onnittelemassa Fancyn yrittäjä Mia Fredrikssonia (kuvassa keskellä).

Kaarinassa kisataan jälleen siitä, missä yrityksessä on asiakkaiden mielestä paras asiakaspalvelu.

Kilpailu järjestetään nyt kolmatta kertaa Kaarinassa.

Äänestyksen järjestelyt hoidetaan Ammattikorkeakoulu Novian oppilastyönä.

Kilpailussa yritykset saavat näkyvyyttä ja hyvän asiakaspalvelun tärkeys tulee esiin, luonnehtii Wilhelm Malmström kisaa järjestävästä opiskelijaryhmästä.

– Hyvällä asiakaspalvelulla yrityksillä on mahdollisuus luoda isompi asiakasryhmä ja saada lojaaleja asiakkaita.

Malström kertoo, että ryhmän omasta mielestä hyvän asiakaspalvelun kulmakivi on helposti saatavilla oleva apu ja ratkaisut asiakkaan ongelmiin. Hyvää asiakaspalvelua on myös se, että tieto aukioloajoista ja sijainnista on helposti saatavilla.

– Tärkeintä kuitenkin on, että asiakkaalle jää asiakaspalvelutilanteissa hyvä olo ja hän tuntee olevansa arvostettu.

Kisa käynnistyi tällä viikolla, ja oman äänensä voi käydä antamassa 28.11. saakka. Äänestää voi verkossa Facebookissa tai paikan päällä Kaarina-talossa ja Piikkiön kirjastossa. Samalla voi voittaa lahjakortin paikallisiin yrityksiin. Voittaja julkistetaan 3.12. Kaarina-talossa.

Yrityksen toimialaa ei ole rajattu.

Vastaava Novian kisa on käynnissä Paraisilla ja Kemiönsaarella.

Äänestys löytyy Facebookista nimellä Årets kundbetjäningsföretag/ Vuoden asiakaspalveluyritys.

Leave a Reply

  Subscribe  
Notify of