Kaarinan kotihoidon asiakkaiden kannattaa tarkistaa pankkitilinsä: maksuja on veloitettu liikaa

0

Kaarina-lehteen otti yhteyttä Eero Leppänen Kaarinan kotihoidon laskutuksen epäselvyyksien vuoksi. Hän oli heinäkuussa saanut kolmeen kertaan paperisen ilmoituksen kotihoitomaksun suoraveloituksesta. Pankkitililtä näkyi, että heinäkuun maksu oli myös veloitettu useasti.

Kaarinan laskutuksia hoitavasta Tilikunnasta kerrotaan Kaarina-lehdelle, että ongelmia on tosiaan ollut. Suoraveloitusta käyttäviä kotihoidon asiakkaita on 84, ja heistä arviolta 40 on saanut ylimääräisiä laskuja.

– Suoramaksuista vastaa laskuoperaattori. Operaattorin järjestelmävirheen ja sen epäonnistuneen korjausyrityksen vuoksi suoramaksut lähtivät useaan kertaan pankkiin, selittää Tilikunnan toimitusjohtaja Jari Hytönen.

Asiaan havahduttiin, kun asiakkaat ottivat yhteyttä.

Hytönen kertoo, että ylimääräiset veloitukset palautetaan tai on jo palautettu. Toisaalta ongelmia on aiheuttanut se, että Tilikunnalla ei ole itsellään kotihoidon asiakkaiden puhelinnumeroita tai pankkitilinumeroita.

Kotihoitoa käyttävien tai heidän omaistensa toivotaankin nyt tarkistavan asiakkaan pankkitilin. Jos tililtä on veloitettu liikaa asiakasmaksuja eikä palautusta näy tilillä, Tilikuntaan tulee ottaa yhteyttä.

Virheen ei pitäisi toistua enää. Hytösen mukaan tilannetta seurataan, jotta vastaavaa ei tapahdu.

– Olemme pahoillamme vaivasta ja kiitämme asiakkaita ymmärryksestä. Kiitämme myös niitä henkilöitä, jotka ottamalla ripeästi meihin yhteyttä edesauttoivat asian nopeaa selvittämistä.

Tilikuntaan voi ottaa yhteyttä sähköpostilla (myyntireskontra@tilikunta.fi) tai puhelimella, 050 594 8218.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän