Saaristo Festivaalin järjestäjä aikoo selvittää, onko tapahtumanjärjestäjän vaihdoksesta syytä edellyttää vahingonkorvauksia

0
Loud'n Live Promotionsin toimitusjohtaja Kalle Keskinen kokee, että Saaristo Festivaalin brändi olisi pitänyt ostaa kokonaisuudessaan, jos tapahtumanjärjestäjää vaihdetaan. Kuva: Saga Holmström.

Kiista Kaarinan uuden festivaalitapahtuman ympärillä jatkuu.

Loud’n Live Promotionsin toimitusjohtaja Kalle Keskinen kertoi Kaarina-lehden toimitukselle, että yritys on antanut tapahtumanjärjestäjän vaihtamista koskevan asian asianajotoimistolle tutkittavaksi. Toimisto selvittää, onko menettelystä syytä tehdä tutkintapyyntö ja edellytetäänkö vahingonkorvausta tapahtuneen tiimoilta. Samalla tutkitaan, onko kunnallislain mukaista päätöksentekotietä noudatettu, Keskinen kirjoittaa sähköpostitse.

– Olisi ollut ihan eri, jos meiltä olisi ostettu tuo Saaristo Festivaali nimi kaikkine Facebook- ja Instagram-ryhmineen kuten normaalisti toimitaan. Niin kuin Kulmalat ostivat Aura Festin viime vuonna, hän avaa asiaa uuden festivaalin tapahtumanjärjestäjään United Festivals Oy:öön viitaten.

Keskinen korostaa, että Loud’n Live Promotions on kehittänyt Saaristo Festivaalia kymmenen vuoden ajan omalla rahalla, tehden välillä paljon tappiota.

– Koronan jälkeen olemme saaneet sen siihen kuntoon, että sillä olisimme pikku hiljaa saaneet taas tappiota kirittyä takaisin, hän toteaa.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän